2013年3月23日 星期六

清晨露滴 02-25 什麼叫做信心


清晨露滴    02-25  什麼叫做信心

提摩太後書  Timothy  1 : 12

1:12 為這緣故,我也受這些苦難。然而我不以為恥;因為知道我所信的是誰,也深信他能保全我所交付他的(或譯:他所交託我的),直到那日。
 

For the which cause I also suffer these things: nevertheless I am not ashamed: for I know whom I have believed, and am persuaded that he is able to keep that which I have committed unto him against that day. believed: or, trusted

信心必須寄託並固定在一個牢靠的基礎上 , 唯一能使你得救
的是相信上帝和祂的話 , 必須去信賴祂 .   

希伯來書  Hebrews  11 : 6

11:6 人非有信,就不能得 神的喜悅;因為到 神面前來的人必須信有 神,且信他賞賜那尋求他的人。
 

But without faith it is impossible to please him : for he that cometh to God must believe that he is, and that he is a rewarder of them that diligently seek him.

保羅沒有說 : [ 我認識我相信的 ]  但他說  : [ 我知道我信的是誰 ]



沒有留言:

張貼留言